BEREDSKABSKONFERENCEN

Beredskabskonferencen (tidligere kaldet årsmøde) har eksisteret siden 1954, hvor det blev afholdt første gang i Fredericia. De efterfølgende år gik værtskabet på skift rundt i landet, men siden 2017 har Årsmødet været afholdt i Odense Congress Center.

Beredskabskonferencen varer to dage og kombinerer en beredskabsudstilling med faglige oplæg, der giver deltagerne ny viden og inspiration til arbejdet i beredskabet.

Det er den største beredskabskonference på dansk jord og er blevet afholdt gennem flere årtier. De seneste år har der været over 1.000 besøgende og mere end 70 messestande.

 
Tilmeld dig Danske Beredskabers nyhedsbrev
Foto: Danske Beredskaber