Trods meget tørt og varmt vejr oplever de kommunale beredskaber ikke øget travlhed, og det skyldes primært at danskerne agerer fornuftigt i sommervarmen. På Danmarks 242 brandstationer kører man trods de varme og tørre sommerdage ikke ud med brandbilerne mere end normalt for perioden, og det skyldes i høj grad at danskerne opfører sig fornuftigt […]
Lørdag d. 22. september var alle de frivillige, der havde været udsendt og arbejdet med udsendelsen til Sverige i sommers, inviteret til en stor sammenkomst hos Beredskabsstyrelsen i Hedehusene. Her var der taler fra blandt andet beredskabsdirektør i Østsjællands Beredskab og næstformand i Danske Beredskaber, Lars Robétjé. Talen kan fdu finde herunder. Danske Beredskaber sender […]