Når Danske Beredskabers Krisestyringskonference løber af stablen den 23. og 24. november 2021 på Munkebjerg Hotel i Vejle, står der covid-19 på plakaten.
Her vil der blive sat fokus på krisekommunikation og krisestyring under coronakrisen, ligesom vi vil se på, hvilken viden og hvilke erfaringer vi har erhvervet os under krisen, og hvordan vi kan bruge det fremadrettet.
Programmet
Vi kommer hele vejen rundt om krisen. Fra det faktiske hændelsesforløb til evaluering af indsatsen. På den første dag for konferencen er der oplæg om den nationale udvikling og håndtering af krisen, krisestyring set fra et topledelsesmæssigt perspektiv, erfaringer fra NOST’en, krisekommunikation, og hvordan covid-19 har udviklet sig fra at være en sundhedskrise til at være en egentlig samfundskrise.
Se hele programmet for konferencen her
På konferencens andendag er det muligt at blive klogere på, hvilken rolle tre beredskaber indtog for at understøtte de kommunale krisestabe, og hvordan beredskaberne har evalueret covid-19-indsatsen. Konferencen sluttes af med gruppedrøftelser af, hvordan man kan bringe erfaringerne fra covid-19 med ind i revisionen af Plan for Fortsat drift.
Tilmelding
Der er et begrænset antal billetter, så du skal tilmelde dig på forhånd efter “først til mølle-princippet”.
Målgruppe
Kommunale direktører og chefer/ledere med involvering i krisestyringsopgaver.
Beredskabsdirektører/-chefer samt medarbejdere der arbejder med krisestyring og Plan for Fortsat Drift.
Her kan du tilmelde dig Krisestyringskonferencen.
Hvis du har nogle spørgsmål, kan du kontakte os på mail: post@danskeberedskaber.dk